Tuesday 22 November 2011

22.11.2011 - Interview with Sandra Cortesi (Harvard University, Berkman Center for Internet and Society)




Sandra Cortesi Harvard Universitesi Berkman İnternet ve Toplum Merkezin'nde çalışıyor


Sandra senin Çocuk forumun'ndaki görevin neydi?
Ben UNICEF'in davetlisi olarak Forum'da gençler ve medya konulubir konuşma yapmak için geldim. Bugün de grup çalışmalarına katılımcı olarak katılıp gençlerin seslerine kulak veriyorum, internetteki fırsatlar ve riskler hakkındaki görüşlerini dinliyorum.

Forum'un çocuklar ve gençler için ne gibi faydaları olduğunu düşünüyorsunuz?
Forum bence çok öenmli çünkü farklı bölgeler ve kültürlerden çocukları biraraya getirip onların seslerini duymamıza olanak sağlıyor.

İnternetin negatif yönde kullanımını engellemk için ne gibi şeyler yapılabilir?
Bence en önemli noktalardan biri eğitim. Çocukları internetin riskleri ve fırsatları ile ilgili bilgilendirmemiz gerekiyor. Biz Berkman Merkezi'nde çocukları da eğitimlere, politika geliştirme çalışmalarına ve tartışmalara dahil edip onların da görüşlerini almaya çalışıyoruz. Böylece çok daha iyi sonuçlar alıyoruz.

No comments:

Post a Comment